COVID-19

 

COVID-smart

 

Haagse Staartjes werkt op een COVID-SMART manier. Door veiligheidsmaatregelen en protocollen te implementeren om mezelf, de klanten en de gemeenschap veilig te houden in deze nieuwe omgeving.

De intakegesprekken vinden gewoon op locatie plaats waarbij ik u bij de kennismaking geen hand zal geven en we zullen de 1,5 meter regel in acht nemen.

Tijdens de wandelingen ben ik uitgerust met alle noodzakelijke veiligheidsuitrusting, waaronder eigen hondenriemen, eigen lijnen, handontsmettingsmiddelen en gezichtsmaskers.

De volgende protocollen heb ik opgesteld voor ieders bescherming. Als u terugkoppeling of extra stappen heeft die u helpen om u veiliger en comfortabeler te voelen, neem dan contact met mij op en ik zal mijn best doen om u tegemoet te komen.

COVID-19 lijst met veiligheidsuitrusting en veiligheidsmaatregelen:

  • Elke ochtend doe ik een temperatuurcontrole en zorg ik ervoor dat ik ontsmettingsmateriaal bij me heb voordat ik aan het werk ga. Ik zal me ten alle tijd bewust zijn van mijn omgeving en zal mijn steentje bijdragen aan het behoud van sociale afstand binnen mijn gemeenschap.
  • Haagse Staartjes halsband & riem – Ik zal elke dag uitgerust zijn met mijn eigen halsbanden en riemen. De kwalitatieve halsbanden zijn bedrukt met de contactgegevens van Haagse Staartjes.
  • Digitale thermometer – Ik controleert elke ochtend mijn temperatuur voordat ik uw hond ophaal. Als ik symptomen of een hogere temperatuur heb dan normaal, zal ik u hiervan onmiddellijk op de hoogte brengen.
  • Persoonlijke beschermingsmiddelen – Ik heb altijd een masker bij me dat in gebouwen en huizen wordt gedragen en op elk moment dat ik me in de buurt van andere mensen bevind.
  • Handdesinfecterendmiddel – Ik zal handdesinfecterendmiddel gebruiken. Het moet worden gebruikt na het aanraken van een oppervlak of na het in contact komen met iemand, evenals voor het aankomen bij elke geplande afspraak. Het ontsmettingsmiddel kan ook worden gebruikt om sleutels, mobiele telefoons en oppervlakken te desinfecteren als dat nodig is.
  • Zeep – Mijn bus is te allen tijde voorzien van antibacteriële zeep en een watercontainer. Ik was mijn handen met water en zeep gedurende minstens 20 seconden gedurende de dag en tussen elke afspraak.
  • Tijdens de wandeling vermijd ik zoveel mogelijk drukke gebieden.
  • Bij het ophalen van uw hond, indien relevant, beperk ik het gebruik van liften tot één persoon per keer.
  • Alle sleutels worden na elk gebruik gesaneerd.
  • Indien u wenst dat ik gebruik maak van uw eigen halsband of harnas, verzoek ik u alle hondenuitrusting bij de voordeur te laten staan, zodat ik gemakkelijk toegang zal hebben. Laat indien mogelijk een halsband en/of harnas op uw hond achter zodat deze klaar zijn om te worden ingeknipt.
  • Oefen a.u.b. sociale afstandelijkheid als ik uw hond ophaal / afzet.
  • Als u of een familielid zich ziek voelt, laat het mij dan weten, zodat we de juiste voorzorgsmaatregelen kunnen nemen of de geplande wandeling kunnen annuleren.
  • Als u thuis bent, kunt u overwegen om uw hond naar beneden te brengen en hem buiten uit te leveren.
  • Gelieve veelgebruikte ruimtes zoals deurknoppen te desinfecteren.

Ik volg de richtlijnen van de overheid en het RIVM en houd mijn beleid up-to-date. Ik ben toegewijd aan het leveren van de meest betrouwbare en veilige hondenuitlaatservice.

Blijf veilig, wees vriendelijk en steun uw lokale bedrijven.

 

Haagse Staartjes

 

Voor vragen kunt u contact met mij opnemen via onderstaande gegevens.

Telefoon

06-38009589

E-mail

aga@haagsestaartjes.nl

 

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag

9.00 – 18.00 uur

 

kvk-nummer

80200311